Grįžti atgal

El. parduotuvė kelionių organizatoriams

Tai modernus „WordPress“ sprendimas, apjungiantis kelionių organizavimo įrankius bei automatizuojantis Jūsų kalendorių, leidžiantis patogiau bendrauti tiek su fiziniais, tiek juridiniais klientais.

6998,99 


Domenas ir serveris *

Domeno ir serverio paslaugas galite įsigyti iš mūsų arba perkant iš tokių paslaugų tiekėjų kaip: Interneto vizija, Hostinger, Hetzner ir pnš.

Dizainas *

Galimybė pakeisti spalvas, šriftus pagal Jūsų stiliaus knygą ar prašymus.

Priežiūra ir palaikymas *

Paketus galite peržiūrėti čia

Paketus galite peržiūrėti čia

Paketus galite peržiūrėti čia

Paketus galite peržiūrėti čia

Papildomos paslaugos

Paslauga yra mokama. Gavus tikslesnę informaciją iš Jūsų - bus įsivertinta.

„El. parduotuvė kelionių organizatoriams“ – tai modernus ir patogus sprendimas, leidžiantis jūsų verslui efektyviai pristatyti ir parduoti kelionių paslaugas bei integruoti tiek fizinius, tiek juridinius asmenis į projektą. Projekte dominuoja automatizavimas – mėnesio pabaigoje juridiniai asmenys gauna bendrą sąskaitą faktūrą už visas suteiktas paslaugas, o tuo tarpu kelionių vadybininkai gauna el. laiškus su klientų užsakymais ir pageidaujamomis kelionių datomis.

 

Pagrindinės funkcijos:

  • Titulinis puslapis: Profesionalus ir patrauklus dizainas, kuriame pristatomas jūsų verslas, siūlomi maršrutai ir kelionių paketai.

  • Apie mus: Informacinis puslapis, kuriame galite papasakoti klientams apie savo veiklą, misiją ir vertybes.

  • Privatumo politika ir taisyklės: Paruošti puslapiai, atitinkantys teisinius reikalavimus (privatumo politika, paslaugų pirkimo ir grąžinimo taisyklės).

  • Kontaktų puslapis: Lengvai pasiekiama kontaktinė informacija ir forma greitam bendravimui su klientais.

  • Kelionių sąrašas: Siūlomi kelionių paketai, maršrutai bei ekskursijos.

  • Krepšelis: Patogi paslaugų peržiūros ir valdymo sistema, leidžianti lengvai koreguoti užsakymą prieš atsiskaitymą.

  • Užsakymo langas: Intuityvus ir saugus atsiskaitymo procesas su įvairiais mokėjimo ir papildomų paslaugų pasirinkimais.

  • Sėkmės puslapis po apmokėjimo: Puslapis, patvirtinantis užsakymo sėkmę ir suteikiantis papildomos informacijos keliautojui.

  • Savitarna: Puslapis, kuriame klientai gali redaguoti savo profilį, matyti priskirtas nuolaidas, peržiūrėti užsakymų istoriją bei valdyti įmonės kelionių rezervacijas.

 

Administravimo galimybės:

  • Lankstus turinio valdymas per patogią „WordPress“ administracinę dalį.

  • Lengvas turinio atnaujinimas: pridėkite naujus kelionių pasiūlymus, atnaujinkite informaciją ar keiskite svetainės dizainą be papildomų techninių žinių.

  • Galimybė sukurti įmonių paskyras, priskirti nuolaidas, sugeneruoti bendras sąskaitas mėnesio pabaigoje.

  • Automatizuoti el. laiškai pagal nustatytą laiką, kuriuose pateikiami klientų užsakymai bei rezervacijos. Tai leidžia vadybininkams aiškiai matyti, kokias keliones reikia organizuoti be papildomų paaiškinimų.

 

Kam tinkamas šis sprendimas?

Šis produktas puikiai tinka kelionių agentūroms, turizmo operatoriams ir kitoms įmonėms, kurios organizuoja keliones. Svetainė suteikia galimybę patogiai valdyti tiek fizinius, tiek juridinius klientus.

 

Pirkimo procesas

Step Icon

Išsirink svetainę ir įsigyk

Step Icon

Gauk svetainės failus el. laišku bei užsakymų istorijoje

Step Icon

Jeigu reikia pagalbos - įsigyk paslaugą ar susisiek su mumis!

Rekomenduojame kartu